normalt?

Det kan väl aldrig vara normalt att sitta en lördagsnatt klockan 03.00, vara så uppåt väggarna sugen på nybryggt kaffe, och fnissa hysteriskt åt gamla Facebook-konversationer...

Vad som däremot Är normalt är att anse Yrrol vara den bästa svenska filmen genom tiderna och att anse Peter Dalle vara det största svenska geniet. Att be till Murphy om att sammaföra mig och Mr Dalle och göra honom far till mina barn - och nej, Sofia inte genom donation. Jag går gärna det traditionella sättet till väga med honom. Jag kan inte hjälpa att jag tycker han är lite småsexig - förstår du inte hur mycket briljant som måste röra sig i hans huvud???

Vad som heller inte kan vara normalt är att man nyss författat en liten 'kom ihåg-lista' med lustiga saker som måste bringas fram i ljuset under nästa Sofiasamtal.

Imorgon ska jag städa - den som stör min plan och får mig att göra något annat får fan komma hit och städa själv. Jag kan inte ha mattor av hundhår flygandes likt ökentorrbollar på golvet längre. Det är inte sunt! Jag vet att det här var ett extremt fattigt inlägg, men jag var tvungen att göra något medan kaffet rann genom filtret.

Och ja, jag kokade kaffe trots att klockan är 3 - nöden har ingen lag.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Ja jo hjärnan är det ju inga fel på, han är briljant, MEN det är ju inte hans tankar du måste vara intim med, inte heller Peter Dalle i Yrrol ålder, utan gammal Peter Dalle, huuu. Det fina med din kom ihåg lista är att när vi väl kommer till den så börjar alltid Noel skrika, vi får nog börja med din lista nästa samtal!

2010-05-19 @ 19:01:39
Postat av: Sofia

tillägg, du är inte normal

2010-05-19 @ 19:02:11
Postat av: frida

kära Sofia, titta datum - Noel var inte riktigt född den nionde maj. Den kom-ihåg-listan är avverkad sedan länge, och involverade bland annat "Hajen 2 - amerikansk fiskrysare".



Jag vill ha Peter Dalles alla organ - i mig, över mig, på mig - nu som då

2010-05-19 @ 19:15:07
Postat av: Tina

men frida, eeuuu........

2010-05-20 @ 09:58:24
URL: http://tinaodan.blogg.se/
Postat av: Sofia

Först instämmer jag med min syster! Sen gör jag ett tillägg; det känns fint att du längtade lika mkt till våra samtal även på den tiden då vi talade en gång i timmen=P

2010-05-29 @ 09:43:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0