some more gallimatias

Och nu när vi ändå hittat tillbaka till den här sidan, kan man väl lika gärna köra på.

Blev så rasande lycklig över att första debatten inför valet mellan Mona och Fredrik äger rum ikväll...jag vet inte riktigt vart den lyckan kom ifrån men glädjer mig åt att för en gångs skull vilja se något med substans. Eller ja, hur mycket substans det nu kan finnas i en pajkastardebatt som jag antar att detta kommer bli. Men ändock!

Annars njuter jag, som den kärring jag är, mest över tulpanerna på köksbordet. De liksom invaggar en i ett hopp om att våren ska komma ännu en gång. Och med våren kanske man äntligen kan börja strosa lite vid de där pildammarna som man tjatat så förbannat om men än så länge bara nosat i utkanten av.

Sen kan man ju alltid efterlysa en väckning. Om någon av någon anledning är vaken runt 5 i morgon bitti, så slå för bövelen en signal! Göteborgståg går kl 6 och min känsla av att aldrig komma upp i tid blir allt starkare.

Ja, nej...jag har ju verkligen ingenting att säga. Så vi avvrundar väl här då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0