snyggsyster och jag

Here is eine par foton på snyggsyster och mig från gårdagen. Tittar man noga på båda bilderna, och om man känner min familj, så kanske det dessutom går att urskilja vem som ärvt vad från vem. Fan, men det är nog inte så tydligt här. Hur som, så har Anna såklart ärvt det Närmanska släktets smalare drag av näsa, händer (vilket absolut inte syns eftersom inga händer gör sig gällande på bilden) etc. Så kallas hon också en kopia av mamma, medan okända människor oftare sneglar på mig och mor och tänker - "är de där verkligen släkt"?

Så har jag istället ärvt faders mindre attraktiva drag. Nu menar jag inte att allt hos far är oattraktivt eller att jag har ärvt allt av honom. Naturens ironi har istället valt att ge mig näsan, men låta bli att ge mig farsans ben som hade varit snygga till och med om de satt på en kvinna - hon visste  vad hon talade om Ulla! Men på det stora hela så är jag ju mer pappas dotter än mammas. Och tur är kanske det, eftersom mamma kan gå ed på att hon faktiskt har fött fram mig. Pappa hade ju inte så noga veta, om han inte sett sig själv varje gång han såg mig (stackars jävel).


snyggsyster och jag 1

Förbannat snygga syster, med vilken man egentligen inte borde vara på samma kort som, men what the fuck
snyggsyster och jag 2



Till något lite trevligare, och Sofia det här inlägget är klart riktat till dig: titta på klänningen och ge mig ett utlåtande (och helst ett positivt sådant eftersom jag antar att man inte får lämna tillbaka reakläder)



Kanske inte gör sitt yttersta hängandes på galge sådär, men vad sjutton. Och så måste du titta på halsen, som vi gillade lite extra. Här kommer den:





Nåååå? Ge mig en kommentar om den, Larsson!


Kommentarer
Postat av: Snyggsyster

HAHAHAHAHAHAHAHAHHA, du är ju så sjuk i huvudet!!! Jag har väl också ärvt en del från farsan förresten, jag ärvde ju spirorna! ;)

2010-01-27 @ 00:12:33
Postat av: Fulsyster

Du ser - till och med dem har du fått med andra ord...och sjuk i huvudet är jag. Många nederlag på en och samma kväll. snyft

2010-01-27 @ 00:14:47
Postat av: Frida

Sooofiiiiiiia!!!!



Min klänning? Sluta upp med att lyssna på Torsten nu, och kom in till min blogg istället.

2010-01-27 @ 11:59:36
Postat av: Sofia

Den va ju skitsnygg!! Vet inte hur en svart klänning med ruskigt snygg ringning inte skulle kunna va det, men ja det va ett mycket bra reafynd!! Vill ju se den på med, men det får väl vänta till sommaren då!



För min del behövdes ingen förklaring vem som är lik vem. Haha ja Börje kan skylla lika lite på brevbäraren när det gäller dig som min broder när det gäller Elvin.

2010-01-27 @ 16:05:57
Postat av: Sofia igen...

ett tillägg, använd inte Torstens namn i onödan, vill inte höra=P

2010-01-27 @ 16:06:40
Postat av: Frida

Visste väl att man kunde räkna med dig! Min klänning är snygg i andras ögon än mina egna!

2010-01-27 @ 16:17:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0