Min date har svikit mig!

Hade stämt träff med John Blund, men han dök inte upp. Och direktiven var tydliga så han kan inte ha missuppfattat heller. plats: min säng. Tid: ca 22 - 23. Nu är klockan 03.00 och inte tillstymmelse till visit har han gjort. Inte ens hört av sig. Man blir ju ledsen när sådant händer, han kunde ju åtminstone höra av sig. Men nu väntar jag inte längre! Nu blir det alltså till att sätta sig på tåget utan sömn - man får hoppas att man inte vaknar av att tåget både anlänt och vänt tillbaka till Malmö. Det vore så att säga bortkastade pengar.

Fixar jag vakenhet och trevlighet en heldag utan sömn? Min förmåga att vara trevlig är ju förvisso inte särskilt välkänd i vanliga fall, så de märker kanske ingen skillnad, morsan och syrran. Men om man nu stjälper kaffe i en timme och en halv, och duschar kallt på det...då kanske man kan vara pigg till 15 - 16 i alla fall. Jag har ju så att säga gjort det förut. Men tåget går om tre timmar - det kan inte vara lönt att försöka sova nu. Eller hur?

Så istället sitter jag här och letar efter en vettig betydelse på vad som menas med 'diskurs'. En gång för alla. Tyvärr verkar internet vara lika fundersam som jag när det gäller den frågan. Vad mer kan man göra tills man vågar ställa sig i duschen...drömma sig tillbaka till Enkokidongoi kanske, det brukar alltid vara en hit! Jag undrar just...ja, det undrar jag. Det måste jag undersöka nu!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hahahaha, de märker kanske inte någon skillnad ändå, underbart konstaterande!! Otrevlig karlslok den där John!!

2010-01-27 @ 15:58:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0