eufori

Alltså, jag vet att jag lätt blir smått euforisk när jag upptäcker något nytt jag gillar. Och ja, den här gången är något egentligen någon och ja, det är Alex Schulman. Jag kan inte hjälpa det, men jag tror att jag älskar mannen. Nej, det gör jag såklart inte. Men jag har suttit här i flera timmar med mitt kaffe och rensat aftonbladet på allt han skrivit. Så hittade jag en krönika där han skriver om svenska reklamfilmer, och framförallt kvinnan i Apoliva-reklamen. Brrr. Det kan ha varit den mest klockrena krönika jag har läst i hela mitt liv, på riktigt. Jag tror att jag skrattade så mycket att jag väckte grannarna. Då är ändå lägenheterna relativt väl ljudisolerade. Jag var tvungen att skriva ut detta för mitt hjärta rusade så i förtjusning att jag var rädd att det skulle explodera. Sofia - min intention är att ringa och högläsa krönikan för dig imorgon. Efter 13. Innan 21.30. Var beredd på det.

Jag vet att klockan är 01.00. Jag vet att jag skrev att jag drack kaffe. Men jag väntar på dubbelavsnitt av Tillbaka till Aidensfield. Jag sa ju att det här skulle bli en blogg om tv!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Innan 21.30? Är det för att du ska vara säker på att jag är vaken lr?=P Ring efter kvart över 7! Annars kan jag ringa från bussen så har jag lite tidsfördriv=D

2009-09-23 @ 15:35:06
Postat av: Frida

Nej, det är för att jag ska ut ikväll. Vilket du hade vetat om du någon gång lyyyyyyssnade på mig!

2009-09-23 @ 16:51:16
Postat av: Sofia

Det förstår du räknade jag ut precis när jag tryckte på skicka kommentar!

2009-09-23 @ 20:20:53
Postat av: Johanna

hej frida, nu sitter vi här och dricker vin och ska snart se hello saferide, woho! du skriver bra, det var det jag ville säga. Nu ska jag vara social med dig för du är så social mot asociala mig just nu!

2009-09-23 @ 20:27:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0