Den sjunde oktober

 

Det finns dagar som för alltid kommer vara fastetsade i minnet. När andra dagar, veckor, månader är suddiga och ihopblandade så finns de där dagarna king vilka minnet är så intakt att man vet exakt varje milimeter man rörde sig.

Den sjunde oktober 2008 är en sådan dag. En dag då tiden liksom fryser till en stund. Jag kommer ihåg allt jag gjorde den dagen, allt jag kände och tänkte. Vet vem jag pratade med, i vilken ordning. Allt jag sa, och alla ord som försvann när man behövde säga dem som mest. 

Den sjunde oktober kommer för alltid vara en dag tillägnad dig Liam. De tända ljusen, all spelad musik, och alla tankar går till dig. Dig och dina föräldrar vilka jag i hemlighet beundrar så otroligt mycket.

 


Kommentarer
Postat av: Sofia

Vet inte vad jag ska säga och vet att du inte vill att jag ska säga något helst. Men det berör, tack!!

2009-10-10 @ 17:25:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0