roliga ryssar

Äntligen befriad från en hemtenta som måste skickats från Hin håle själv, har jag såhär på kvällskvisten ägnat mig åt lite värdelöst surfande. Hittade på Aftonbladet resultatet från en internationell humortävling där Sverige tydligen vunnit trots ett tämligen dåligt skämt. Rysslands bästa bidrag var dock så cyniskt och klockrent att jag måste delge alla mina två bloggbesökare skämtet här:

"På grund av lågkonjunkturen måste vi spara in på energikostnaden. Därför kommer ljuset i slutet av tunneln att släckas ner / Gud"

Är det inte fantastiskt!? Eller är klockan bara 2 nattetid?

Kommentarer
Postat av: Helena

Jag läser också din blogg frida :)

2009-11-06 @ 10:05:24
URL: http://matresan.blogg.se/
Postat av: Kicki

aaaaahahahaha! Underbart!

2009-11-07 @ 11:16:31
Postat av: Sofia

jag älskert..

2009-11-07 @ 15:00:39
Postat av: Franz

Jag som alltid har trott att ljuset i tunneln var ett tåg.

2009-11-09 @ 19:09:46
Postat av: Tokmajja

wahahaa... ryssarna har nu fått en helt annan status i mina ögon!! :)



Heja Frida!

2009-12-03 @ 10:38:12
URL: http://tokmajja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0